Fru Tuvesson

Huset

Kategori: Huset

Nu har mycket beslut och beställningar gjorts. Grejer ska beställas eller kollas och bestämmas

Idag har jag beställt den här soffan. Den är 4m i bredd med 2 divaner. Kommer om max 6 veckor.

Igår köpte jag en lampa 💡till köksplatsen. Den kommer om ca 2 veckor.

I måndags beställde jag en bänkskiva till köket. En svart stenskiva blev det.

Imorgon kommer en mattläggare och lägger in en brun heltäckningsmatta i gästrummet.

Imorgon ska jag kolla in kyl,ugn,spis,micro som man har tagit hem för visning

Saknar Johan när det gäller att ta beslutet, prispruta som han är så bra på och våra diskussioner på för och emot våra beslut

Kommentarer

  • puff säger:

    Tufft att fatta alla beslut ensam...
    du är duktig och det brukar ju bli så bra..

    2013-03-14 | 19:27:18
  • Bibi säger:

    Du är så duktig Malin, så allting kommer säkert att bli jättebra i huset. Kram!

    2013-03-14 | 22:43:17
  • Gunilla säger:

    Jag är så imponerad att du orkar driva bygget, det är betydligt mer jobb och beslut än vad man tror!
    Vad du än väljer så kommer det bli jättebra, längtar att få se slutresultatet :-)
    Kramar i massor till dig, barnen och Johan

    2013-03-15 | 08:36:55
  • Lisa säger:

    Det kan inte vara latt med alla beslut sjalv men det kommer bli jattebra anda! Ska bli kul att se resultatet! Manga kramar till er

    2013-03-15 | 09:42:55
    Bloggadress: http://arda.blogg.se
  • Åsa säger:

    Go Malin!!!!!:)

    2013-03-15 | 10:49:21
  • Jenny säger:

    Förstår att det är tungt att ta en massa beslut och nu också pruta! Men du fixar det du är grym!

    2013-04-01 | 21:34:36
  • Jenny säger:

    Snygg soffa!! Påminner om min och jag ångrar inte min as stora soffa!

    2013-04-01 | 21:35:51

Kommentera inlägget här: