Fru Tuvesson

Öhlins café

Kategori: Allm�nt

 
 
När jag var liten hade min farmor och farfar en stuga i Munktorp. Idag är stugan omgjord till sommarcafe och öppet varje helg till17:00. Underbart gott kaffe med hembakat fikabröd av olika slag. Fantastiskt mysigt och trevligt. Huset var tidigare min marmors pappas hem. Han var målare/konstnär och överallt i huset finns det målningar istället för tapeter. Mycket Gud, kyrkor och olika budskap men också olika hus från trakten och blommor 
 
 
 
Idag gjorde jag och tjejerna ett besök tillsammans med mina föräldrar. Kul att se att så mycket är sig likt de man minns och man kan inte säga annat än att man blir nostalgisk. 
 

Kommentarer

  • Bibi säger:

    Mycket roliga minnen från den stugan. Kram på er!

    2013-07-22 | 22:01:32

Kommentera inlägget här: