Fru Tuvesson

Minnas

Kategori: Allm�nt



Kommentarer

  • Susanne säger:

    Hej. Jag har sett "Mitt lilla hönshus" och tror att det är ditt hönshus. Det är så fint och praktiskt ordnat både för hönsen och för människor som ska sköta om. Om det är ditt: Har du/ni köpt ett färdigt hönshus eller har ni byggt efter egen ritning? Bajsluckan som ser ut som en riktigt bra funktion - är det en egen konstruktion eller finns den att köpa? Hälsningar från Susanne i Borlänge

    2015-01-07 | 14:40:09
  • Malin Tuvesson säger:

    Hönshuset är inte mitt utan min svägerska. Hon har ritat detta själv. Hon heter Marie Tuvesson Angelovski, bor i Västerås. Du kan hitta henne via eniro eller FB eller om du vill kan jag förmedla en kontakt.

    /Malin

    2015-01-07 | 18:04:19
  • Susanne säger:

    Jag har inte FB så om du vill förmedla kontakt vore det jättebra. /[email protected]
    Tack för ditt snabba svar! /Susanne

    Svar: Hon har försökt men lyckad inte få fram epost. Ring henne 070/7830660
    Malin Tuvesson

    2015-01-08 | 09:33:30

Kommentera inlägget här: