Fru Tuvesson

Veckan som gick

Kategori: Familj

Förra veckan försvann i ett nafs.
 
Johan var till doktorn och kurator och blev forsatt sjukskriven till 1 april.
Jag hade samtal med min doktor som sjukskrev mig till 10 januari.
 
I torsdags hade jag semester och kvällen tillbringades på jobbet med julklappsbyte. Fick en fin burk med massor av gott att äta i. Vi åt god mat, köpt på Ica Ettan och försökte få julkänsla. Jag hade bakat lite kola som jag bjöd på. Dag och Irene var hemma med Johan och barnen och fixade pannkaka.
 
I lördags var det tänkt att vi skulle gå på julbort på Kajplats 9 men vi fick i sista stund boka av. Johan kände sig inte stark nog. Däremot åkte vi dit och bokade av och fick med oss julbord i påse. Massor med mat och vilken service.
Tack K9.
På kvällen åkte jag och barnen och firade min farbror Reiker som fyllde år. Trevligt att träffa mina kusiner som man inte ser så ofta längre.
På dagen pyntade jag och tjejerna julgranen ute. Vi får inte plats med den inne så vi har den på balkongen med kulor och allt. (bild kommer)
 
Söndagskvällen kollade vi in kusin Marion som blivit valt till Lucia på sin skolan i Malmakyrka.
 
Detta hände mellan snöskottningarna för det har det blivit mycket av i veckan.
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: