Fru Tuvesson

Opererad och hemma

Kategori: Familj

Nu har det gått ett dygn sen jag kom hem och jag mår faktiskt bra.

Jag har alltså gjort plastikoperation och tagit bort den gamla magen. sytt ihop magmusklerna , flyttat naveln och fettsugning.

Allt har gått bra. Jag har en korsett som skall vara på jämt i 5 veckor och sedan halva dygnet i 5 veckor. Är just nu sjukskriven i 3 veckor, sen tillbaka på jobbet igen.

Det drar lite i såret, känns nästan ingenting i magmusklerna. Är svullen av vätska men det kommer att lägga sig inom någon vecka. Tar mig nästan upp ur sängen själv men kan lägga mig och gå på toa i a f.

Har bilder men dom kommer sen när dom har blivit överförda till datorn.

Tack för alla hälsningar och blommor.

/Malin

Kommentarer

  • kusin hanna säger:

    En krya-på-dig-hälsning från Norrköping!

    2011-05-19 | 16:45:35
    Bloggadress: http://hannet.blogg.se/
  • Pia wallsten säger:

    Hejsan vännen. Du har ju gjort en skaplig operation.Du är jättemodig, hoppas att naveln sitter där den ska. Stora pussar och kramar från

    moster

    2011-05-20 | 10:24:32
  • puffin säger:

    Skönt att allt gick som det skulle...

    2011-05-20 | 13:54:41
  • Lisa säger:

    Oj, vilken operation! Hoppas allt ar bra och att du kryar pa dig! Kramar

    2011-05-21 | 21:15:06
    Bloggadress: http://arda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: