Fru Tuvesson

Förra veckan ......

Kategori: Allmänt

hade jag lite mycket på jobbet och så sken ju solen så jag var inte uppdaterad här....

I fredags var jag, Johan Jennie till badhuset. Julia var på skoldisco

Lördagen tillbringade vi (familjen) i Stockholm med Lella, Linda, Isabell och Wilma. Jennie och pappa med Lella och Isabell tillbringade dagen på Junibacken och med öl på uteserveringarna. Jag och Julia var tillsammans med Linda och Wilma på High Scool Musical - musikal på Göta Lejon. Julia strålade av lycka efteråt.
Sedan bar vi av i full fart till Barkaby Outlet för shopping innan vi snabbt tog oss hem för grillfest med kompisar och "extreems"-fest. Roligt hade vi tillsammans med många vänner. Tack för presenterna !

Söndagen tillbringades först i sängen - länge. Sovmorgon utan barn händer inte så ofta. Sedan städades det och Johan skulle firas av släkten.

Bilnr han jag också med. I fredags rullade det in ett fint nr här på jobbet 054 och hemma i garaget står 055. Bilder kommer när jag lagt in dem i datorn.

V.18 blir nog ännu värre.... Vi har vår på jobbet vilket betyder övertid för mig.

KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: